ForeningenNyhederKalenderVidenProducenternes PlanetMedlemslisteOverenskomster
 

Trends 2017

Kreativitet & Kommunikation, TV 2 og Producentforeningen inviterer endnu en gang til trendseminar her i begyndelsen af året. Det er tirsdag den 28. februar 2017 fra kl. 9 til 13, og det handler om effektiv, dokumenterbar markedsføring, nye teknologier og kreative indsigter. 

Studievært Simon Richard Nielsen stiller de skarpe spørgsmål og styrer slagets gang, når året skydes i gang med en formiddag, hvor du bl.a. kan høre om:

  • Addressable TV, kunstig intelligens og machine learning. TV2 og Google giver hver deres bud på, hvordan nyeste teknologi influerer på marketing.
  • På grundlag af research og internationale casestudier trækker videnscentret WARC essensen ud og giver sit bud på, hvordan man skal agere på de nyeste marketing tendenser indenfor bla. artificial intelligens, virtual og augmented reality.
  • Hvilke tendenser kan udledes af de mest effektive og kreative prisvindende kampagner. De vigtigste pointer er klar til at blive delt af jurymedlemmer fra sidste års vindercases fra AEA, True Award og DIA.
     

Trends 2017 afholdes hos KEA i Guldbergsgade. Prisen for at deltage er 225 kr. + moms, og tilmelding skal ske inden den 22. februar 2017. 

Dagens program: 

9.00 Registrering og morgenkaffe

9.30 Velkomst v. Tine Aurvig-Huggenberger

9.40 Fremtiden for TV er ‘addressable TV ’ v. Head of Commercial Product Development, Christian Godske, TV2
Addressable TV gør det muligt at kombinere segmentering målretning - som vi kender det fra digitale media, helt ned til den enkelte husstand – med den oplevelse og effekt, man kender fra traditionelt TV. I Danmark er vi så småt i gang, mens man i U.K. og USA allerede leverer addressable TV til millioner. Hør mere om hvad addressable TV kan og hvilke spændende fremtidsperspektiver der er i det, når TV bliver ‘rigtig’ digitalt.

10.15 Kunstig intelligens - hvilken indflydelse har teknologien på marketing v. Peter Richardy, Sales Manager, DoubleClick by Google
Kunstig intelligens gør for alvor sit indtog i 2017, og Peter Richardy fra Google vil give et indblik i, hvordan Google arbejder med kunstig intelligens og machine learning - og
han vil give konkrete eksempler på, hvordan denne teknologi vil yde indflydelse på marketing.

10.35 Pause

10.50 Årets vindercases – hvilke tendenser kan udledes af de vindende cases ved årets awardshows?

  • True Awards vindercases v. Christian Bévort, formand for True Award juryen samt Founder & Executive Producer Moland Film Company A/S
  • AEA vindercases v. Mogens Bjerre, Associate professor, Department of Marketing, CBS
  • DIA vindercases v. Thomas Pries, Kreativ Direktør, Konstellation & Republica
  • AEA-vindercase fra Interflora v. CEO Stiig Helgens Binggeli, Brandhouse

11.50 Effektiv markedsføring anno 2017 – få gjort mindsettet klar v. Commercial Director Nicola Tillin, WARC
Nicola presents ideas, research and advertising casestudies from the last year, turning them into a guide to current thinking in six main areas:

  1. marketing applications of artificial intelligence
  2. the emerging roles of virtual and augmented reality
  3. how video is transforming social
  4. the rise of ‘dark social’ and messaging apps
  5. opportunities in direct-to-consumer marketing
  6. effectiveness in the digital age

 
12.50 Afrunding på dagen
 
13.00 Slut

Praktisk information
Tid: Tirsdag, den 28. februar kl. 9.00 – 13.00
Sted: KEA, Guldbergsgade 29 N, 2200 København N
(Parkering i Guldbergsgade til laveste takst)

Pris: 225 kr. + moms
(begrænset pladser – først til mølle)

Tilmelding: Klik her

Tilmeldingsfrist 22-02-2017. OBS: Kom i god tid