ForeningenNyhederKalenderVidenProducenternes PlanetMedlemslisteOverenskomster

Generalforsamling 2017

Producentforeningens ordinære generalforsamling 2017 afholdes torsdag den 30. marts 2017 kl. 15

Alle medlemmer af Producentforeningen inviteres til at deltage i generalforsamlingen, som vi holder i Producentforeningens lokaler på Bernhard Bangs Allé 25, 2000 Frederiksberg. Dagsordenen følger vedtægterne.

Forslag fra medlemmerne skal sendes til sekretariatet senest 10 dage inden generalforsamlingen, dvs. senest den 20. marts 2017. Endelig dagsorden, bestyrelsens årsberetning, foreningens årsregnskab, forslag til budget samt eventuelle forslag fra medlemmerne udsendes senest 7 dage før generalforsamlingen.

Generalforsamlingen er samtidig indvielse af vores nyrenoverede lokaler. Allerede i 2016 satte vi de nye lokaler i stand, så Filmret og Interactive Denmark fik bedre rammer, og hen over de seneste måneder har vi så også fået opgraderet mødelokalerne, så vi nu kan lægge hus til endnu flere arrangementer for og med medlemmerne. Kom og se hvor flot, det er blevet, drik et glas vin med os, hils på bestyrelsen og sekretariatet og hør hvilke projekter vi har gang i lige nu.

Giv besked, om du deltager i generalforsamlingen